نوشته شده توسط : s

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

- تذکر : جوایز با کسر شارژاتوماتیک ایرانسل کسورات قانونی به برندگان اهدا می گردد.
انتخاب برنده قرعه کشی ویژه :تندر شارژاتوماتیک ایرانسل ۹۰
جوایز قرعه کشی روزانه : ۹۳۰ عدد شارژاتوماتیک ایرانسل کارت شارژ ۱۰۰۰ تومانی ایرانسل
همچنین با برندگان تماس گرفته خواهد شد. شارژاتوماتیک ایرانسل
در هر روز از بین افرادی که در مسابقه شرکت کرده اند به شارژاتوماتیک ایرانسل قید قرعه ۳۰ شارژ ایرانسل اهدا خواهد شد. ( امتیاز بیشتر = شانس بیشتر)
انتخاب برنده قرعه کشی: ( شارژاتوماتیک ایرانسل شارژ ۱۰۰۰تومانی)
- شارژاتوماتیک ایرانسل تذکر مهم: هر شرکت کننده در این مسابقه حداکثر یک جایزه برنده خواهد شد . ( یعنی اگر شرکت کننده ای ۲ جایزه برنده شود بهترین جایزه به او اهدا می گردد و جایزه دیگر به نفر جایگزین اهدا خواهد شد)
قرعه کشی مسابقه معمولاً یک ماه پس از پایان آن انجام شده و اطلاع‌رسانی به شارژاتوماتیک ایرانسل برندگان از روش های زیر صورت می گیرد:
در پایان شارژاتوماتیک ایرانسل مسابقه از بین شرکت کنندگانی که حداقل ۱۰۰۰ امتیاز در مسابقه کسب کرده باشند به قید قرعه یک شرکت کننده انتخاب خواهد شد.
یست ۱۰نفر با بیشترین امتیاز و با ارسال عبارت GZTOP شارژاتوماتیک ایرانسل به ۸۲۸۲، میزان امتیازات خود در هر مسابقه را مشاهده نمایند.
شرکت کنندگان مسابقه، یک ماه پس از پایان مسابقه با ارسال عبارت BWIN به شماره ۸۲۸۲ از طریق پیامک می شارژاتوماتیک ایرانسل توانند از وضعیت خود در مسابقات مطلع شوند.
o پاسخ صحیح به سوال پیشخوان طلایی ۵۰ امتیاز و پاسخ غلط به این سوال شارژاتوماتیک ایرانسل ۵ امتیاز دارد.
انتخاب برنده قرعه کشی شارژاتوماتیک ایرانسل ویژه: (۱۰،۰۰۰،۰۰۰ريال سکه طلا)
پاسخ: TR شارژاتوماتیک ایرانسل ۲
فهرست مسابقات شارژاتوماتیک ایرانسل شرکت بییپ:
برندگان می توانند با ارسال کیورد TR ۶۶۶ شارژاتوماتیک ایرانسل به ۸۲۸۲ شارژ خود را دریافت کنند.
شرکت کنندگان مسابقه، یک ماه پس از شارژاتوماتیک ایرانسل پایان مسابقه با ارسال عبارت BWIN به شماره ۸۲۸۲ از طریق پیامک می توانند از وضعیت خود در مسابقات مطلع شوند.
شارژاتوماتیک ایرانسل اعلام برندگان:
در پایان مسابقه از بین شرکت کنندگانی که به حداقل ۶ سوال در مسابقه پاسخ داده باشند به قید قرعه یک شرکت کننده انتخاب خواهد شارژاتوماتیک ایرانسل شد.
در هر روز یک پیشخوان به عنوان پیشخوان طلایی به کاربر معرفی شده؛ که با پاسخ صحیح دادن به سوال پیشخوان طلایی ۵۰ امتیاز کسب می کند و بقیه پیشخوان ها در یکی از فریم های خود، پیشخوان طلایی را معرفی شارژاتوماتیک ایرانسل خواهند کرد.
گزینه شارژاتوماتیک ایرانسل ۲: هکر
اعلام برندگان: قرعه کشی مسابقه معمولاً یک ماه پس از پایان آن انجام شده و اطلاع‌رسانی به برندگان از روش های زیر صورت می شارژاتوماتیک ایرانسل گیرد:
o پاسخ شارژاتوماتیک ایرانسل صحیح به هر سوال پیشخوان معمولی ۱۰ امتیاز و پاسخ غلط ۵ امتیاز دارد.
- تذکر : جوایز با کسر کسورات قانونی به شارژاتوماتیک ایرانسل برندگان اهدا می گردد.
مثال : سوال در فریم پیشخوان عصر ایران: دستگیری.....سایت های دانشگاهی در شارژاتوماتیک ایرانسل مشهد
• همچنین با شارژاتوماتیک ایرانسل برندگان تماس گرفته خواهد شد.
نحوه انتخاب برندگان: شارژاتوماتیک ایرانسل
آغازمسابقه: کاربر با دریافت پیشخوان های بییپ میتواند سوال پیشخوان را دریافت کند و سپس گزینه مورد نظر شارژاتوماتیک ایرانسل خود را پس از رعایت فاصله به عبارت TRبه ۸۲۸۲ ارسال نماید. (هزینه پاسخ به سوال ۷۵۰ريال می باشد)
تذکر مهم شارژاتوماتیک ایرانسل : هر شرکت کننده در این مسابقه فقط یک جایزه برنده خواهد شد. (یعنی اگر شرکت کننده ای ۲ جایزه برنده شود بهترین جایزه به او اهدا می گردد و جایزه دیگر به نفر جایگزین اهدا خواهد شد)



:: برچسب‌ها: فرو ش آنلاین شارژ مستقیم ایرانسل , خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل , شارژ مستقیم ایرانسل , فروش اینترنتی شارژ مستقیم ایرانسل , فروش الکترونیکی شارژ مستقیم ایرانسل , , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 آبان 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : s

خرید شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

- «هزینه های کاربری» عبارت است از هزینه هایی که ام تی ان ایرانسل در ازای خدمات ثبت شده شبکه مطابق با برگه تعرفه از مشترک دریافت می شارژمستقیم ایرانسل کند.
۳۲-۱- «مشترک» عبارت است از هر شخص حقیقی یا حقوقی که به موجب قرارداد، دسترسی شبکه اپراتور را در اختیار داشته و به شارژمستقیم ایرانسل این شبکه متصل است. مشخصات مشترک در فرم درخواستی که به نحو مقتضی تکمیل شده درج شده است.
درخواست مشترک شارژمستقیم ایرانسل مشخص شده است.
۳۳-۱- «نصب» عبارت است از نصب تجهیزات پایانه در یک وسیله نقلیه یا دیگر نقاطی که در فرم شارژمستقیم ایرانسل
۱-۲- این قرارداد از تاریخ فعالسازی سیم کارتی که ام شارژمستقیم ایرانسل تی ان ایرانسل در اختیار مشترک قرار داده است آغاز می شود و باید با رعایت مفاد ماده ۵ (تعلیق قرارداد) و ماده ۷ (نقض قرارداد) در طول دوره اولیه به اجرا گذاشته شود و پس از خاتمه این دوره ادامه قرارداد منوط به تمدید آن توسط اپراتور است مگر آنکه قرارداد به یکی از دو نحو ذیل خاتمه پیدا کند:
۳۱-۱- شارژمستقیم ایرانسل «کیت» (Kit): به «بسته» مراجعه کنید.
۳-۲- چنانچه بر اساس دیگر قراردادهای ما بین ام تی ان ایرانسل و مشترک سیم کارت شارژمستقیم ایرانسل جدیدی در اختیار مشترک قرار گرفته و فعال شود سیم کارت جدید تابع شرایط قرارداد جدید خواهد بود.
۲- آغاز و خاتمه قرارداد: شارژمستقیم ایرانسل
۳۵-۱- «هزینه اتصال» عبارت است از هزینه ای که ام تی ان ایرانسل در قبال شارژمستقیم ایرانسل فعالسازی سیم کارت مشترک به حساب وی منظور می نماید.
۱-۱-۲- شارژمستقیم ایرانسل فسخ توسط مشترک با اعلان کتبی سی روزه به ایرانسل.
۳۶-۱- «هزینه ماهانه خدمات» عبارت است از هزینه شارژمستقیم ایرانسل ماهانه ای که ام تی ان ایرانسل در قبال دسترسی مشترک به خدمات شبکه و استفاده وی از این خدمات مطابق برگه تعرفه به حساب وی منظور می کند.
۲-۲- درخواست مشترک از اشخاص ثالث یا واسطه های تعیین شده توسط ام.تی.ان.ایرانسل درخواست از ام تی ان ایرانسل محسوب می شود و این درخواست پس از ارائه به شارژمستقیم ایرانسل دفتر این شرکت مورد ارزیابی قرار می گیرد. پذیرش این درخواست توسط ام تی ان ایرانسل از طریق فعالسازی سیم کارت به موجب بند ۱-۲ مشخص می شود. در این صورت صرفنظر از اینکه مشترک از پذیرش سفارش خود آگاهی یافته است یا خیر این قرارداد مابین ام تی ان ایرانسل و وی لازم الاجرا خواهد بود. بدینوسیله مشترک صراحتاً از حق دریافت ابلاغیه ای در خصوص پذیرش درخواست خود صرفنظر می کند.
۳۴-۱- «هزینه» یا «هزینه ها» عبارت است از وجوهی که اپراتور هر زمان در قبال خدمات شبکه بر اساس جزئیات مندرج در برگه تعرفه وضع می شارژمستقیم ایرانسل کند.
۲۹-۱- «کارت تقویتی» عبارت است از یک کارت یا فیش شارژ که مشترک را قادر می سازد که با رعایت شارژمستقیم ایرانسل مفاد ماده ۶ (حدود مسئولیت ها) هزینه های تماس را بر اساس موارد مندرج در تعرفه های تبلیغاتی برای دوره اعتبار مورد نظر کاهش دهد.
۳۸-۱- «یک ماه» عبارت است از دوره ای که راس ساعت صفر در روزی خاص از تقویم شمسی ( که ام تی شارژمستقیم ایرانسل ان ایرانسل تعیین می کند) شروع شده و تا ساعت صفر روز مشابه در ماه بعد ادامه می یابد.
۲-۱-۲- چنانچه به هر دلیلی از جمله به دلیل انقضای اعتبار پروانه ای که به موجب آن ام.تی.ان. ایرانسل به مشترک اجازه دسترسی به خدمات شبکه را داده است ام تی ان ایرانسل بلافاصله به صورت مکتوب به شارژمستقیم ایرانسل مشترک از خاتمه این قرارداد خبر دهد.
۳۰-۱- «کارت شارژ» عبارت است از کارتی که مشترک به واحد پول رایج جمهوری اسلامی ایران (ریال) خریداری می کند و به موجب آن اجازه دسترسی به خدمات شبکه و استفاده از این خدمات شارژمستقیم ایرانسل را تا حد اعتبار تعیین شده بر روی کارت و یا در طول دوره دسترسی تعیین شده بر روی کارت در اختیار می گیرد.
-۱- «قرارداد» عبارت است از ضوابط و شرایط مندرج و مورد قبول در این توافق نامه به همراه هر سند شارژمستقیم ایرانسل دیگری که در ارتباط با اشتراک شبکه و یا خدمات شبکه فیمابین مشترک و اپراتور تنظیم شده است.



:: برچسب‌ها: فرو ش آنلاین شارژ مستقیم ایرانسل , خرید مستقیم کارت شارژ ایرانسل , شارژ مستقیم ایرانسل , فروش اینترنتی شارژ مستقیم ایرانسل , فروش الکترونیکی شارژ مستقیم ایرانسل , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1391 | نظرات ()